
Stworzony z myślą o wygodnej jeździe w miastach tętniących życiem. Jego zwinność ułatwi nam omijanie samochodów stojących w korkach. Lekki i wysokościowo uniwersalny motocykl, dzięki czemu mogą na nim komfortowo podróżować zarówno osoby niskie, jak i te wyższej postury.
Sportowy charakter tego motocykla jest widoczny i słyszalny na każdym kroku. Wyróżnić możemy przednią owiewkę sportową z mocnym, przednim reflektorem oraz elementy wykończeniowe całego motocykla. Design może naprawdę zapierać dech w piersiach.
a co tu pisac mam niedawno ten motocykl ,slysze juz lozysko oporowe od sprzegla i mechanicy mowiamze tlumik jest oberwany ,okaze sie na serwisie bo jade
lozysko wyciskowe sprzegla jak halasowalo tak halasuje w serwisie powiedzieli ze trzeba poczekac i obserwowac co dalej ,,,,dziwne
Mam ten motocykl miesiąc, zrobiłem 800km i jak na razie jest świetny. Super prowadzenie, bardzo dobrze się nim manewruje w korkach, świetnie przyspiesza jak na taki mały silniczek, pięknie wygląda. Zbiornik paliwa mógłby być większy, bo starcza tylko na nieco ponad 300km. Spalanie około 3.6l/100km jeżeli się umiarkowanie odkręca manetkę. Vmax to około 150km/h, ale przy prędkościach ponad 120km/h można odczywać podmuchy wiatru, więc do turystyki autostradowej ten motor się nie nadaje, za to do miasta do ideał. Jak dotąd ma przejechane 3500km i nic się nie zepsuło w tym czasie. Mam wersję przedliftową z 2018 i szkoda, że po włączeniu zapłonu zapala się światło pozycyjne zamiast tylko postojowego. Przydałyby się też światła awaryjne.